jaklnkfhasdjk

Klev innanför dörren för ungefär 3 timmar sedan. I Ljungskile har jag varit, klassresa nummer 2 ja så var det, men bara idrott och kul denhär gången. Vi vann, aktivitetsrundan som den i delsjön ungefär, 2a plats på dansen (inte officiellt men ja), jag och grönis kom först av tjejerna på origenteringen (nämen tjenare, gympabetyget) och brännbollsturneringen gick som smort, Na1a tog hem den totala segern än en gång.
Jag ska inte låta er tro att min hjärna inte är lika funktionell som en mosad banan just nu, för ungefär så är det. Tog med mig gitarren och ipoden ut på altanen förut och somnade på en strandmadrass i solen, och för 45 minuter ungefär var det fortfarande sommar. Sen blåste det kallt, och jag gick in.
Skoldatorns skärm laggar bäver för tillfället och innan jag exploderar på den svarta blinkande streck-bajsen som är tvärs över skärmen är det nog bäst att jag drar mig.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0